اردیبهشت 23, 1403

اولین حیوانی که در تصویر می بینید شخصیت شما را نشان می دهد

در اول که به این عکس نگاه می کنین اونو ترکیبی نامشخص و بی معنی از حیوانات بی سر و ته می بینین اما با دقت نگاه کردن به اون کم کم شکلای واضحی از حیوانات جور واجور خود رو به شما نشون میده. این تست ساده اطلاعات زیادی رو در مورد چگونگی فکر کردن و هوش شما میگه. بسته به حیواناتی که اول در این تصویر می بینین شما ممکنه آدم منطقی و متفکر یا انسانی خلاق و خوشحال با تمایلات هنرمندانه بسیار قوی باشین. واسه لحظاتی به این تصویر خیره شده و براساس حیوونی یا حیواناتی که در اول می بینین جواب تست رو در ادامه ببینین.

اولین حیوونی که در تصویر می بینین کدامه؟ با چه سرعتی دیگه حیوانات رو شناسایی می کنین؟ کدوم حیوان و چند مورد از اونا رو با طور کامل شناسایی می کنین؟

.

.

.

.

ویژگیای شخصیتی:

پرنده: اگه اول از همه پرنده رو به روشنی دیدید شما انسانی هستین به گشت و گذار علاقه زیادی داشته و خوب حرف زده و منظور خود رو میگید.

خرچنگ: اگه اول خرچنگ رو دیدید شما انسانی خوشحال با حس شوخ طبعی مثال زدنی هستین.

پرنده و خرچنگ: کسایی که این دو حیوان رو اول در تصویر می بینن حساس بوده و با احساسات خود رابطه خوب و نزدیکی دارن.

اسب: کسایی که این حیوان رو زودتر از بقیه حیوانات می بینن آدمای جداگونه و با روح آزادی هستن.

دلفین: کسایی که دلفین رو می بینن آدمای خلاق و هنرمندی هستن.

جوجه اردکا: اگه قبل از همه متوجه جوجه اردکا شدید، که خیلی از افراد متوجه این دو دستکم در اول نمی شن، بدونین که شما آدم ریز بین، با دقت، متمرکز، آروم و ساکتی هستین.

خرس: اگه قبل از همه متوجه خرس درون عکس شدید بدونین که شما رهبر به دنیا اومدید و شخصیت قوی دارین و همه به شما اهمیت میدن.

توله سگ: کسایی که قبل از همه توله سگ رو می بینن انسانایی مهربون هستن و همیشه از بقیه پشتیبانی و پشتیبانی می کنن.

سبک فکری:

این که شما با چه سرعتی دیگه حیوانات رو در تصویر شناسایی کنین و یا این که تونسته اید چه تعدادی از اونا رو ببینین می تونه تاوان ذهنی و فکری شما رو نشون بده.

این مطلب را هم بخوانید :   ترس آنقدرها هم بد نیست! نگاهی به مزایای روحی و اجتماعی احساس ترس

پرنده و خرچنگ: دیدن این دو حیوان با هم به دقیق شدن و فوکوس کردن روی کنتراست نیاز داره و اگه شما این دو رو به سرعت تشخیص دادین باید بدونین که مغز شما اطلاعات رو با سرعتی زیاد پردازش می کنه و پیدا کردن ارتباطات و الگوها واسه شما کار بسیار ساده ایه.

اسب: تشخیص این حیوان از بقیه سخت تره ولی اگه این حیوان رو به سرعت پیدا کردین باید بدونین که آدم متفکر و با دید و درک بالایی هستین.

دلفین: این تصویر به نوع متفاوتی از تفکر نیاز داره.
توانایی شما در آروم موندن و خیره شدن به تصویر باعث می شه که این حیوان رو خیلی راحت شناسایی کنین که نشون میده تفکر خلاقانه ای دارین و چیزایی رو می بینین که بقیه نمی بینن.

خرس: شخصی که این حیوان رو قبل از همه تشخیص بده اول از همه می تونین به تصویر بزرگ تر و موضوعات کلی نگاه کنه و عموماً توجه زیادی به جزییات نداشته و نگرانی درباره جزییات نداره.

هر چی تعداد حیوانات بیشتری رو در زمان کمتری تشخیص بدین احتمال این که فردی با طرز فکر جور واجور باشین بیشتره. افراد دارای این نوع طرز تفکر گزینه های پردازشی جور واجور تری دارن. اگه به محض خیره شدن به عکس ۴ حیوان رو شناسایی کردین شخصیتی هستین که تفکر متنوعی داره.
افراد دارای اینجور روش تفکری معمولاً خیلی زود یاد گرفته و مشکلات رو با دقت و خلاقیت بیشتری حل می کنن.