اردیبهشت 28, 1403

خبر شوکه کننده برای طرفداران سریال «مردگان متحرک»: حذف اندرو لینکلن در فصل نهم

خبری که روز گذشته خیلی از طرفداران سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead) رو بعد از دو فصل فاجعه بار در شوکی دیگه فرو برد اینه که اندرو لینکلن بازیگر اصلی سریال که نقش ریک گریمز رو بازی می کنه شایدً در فصل نهم این سریال نیستش. ایشون که از اولین فصل این سریال در سال ۲۰۱۰ تا حالا نقش شخصیت اصلی داستان رو بازی کرده و در همه فصول حضور برجسته ای داشته، انگار کم کم واسه رفتن از این سریال محبوب آماده می شه.

براساس ادعای سایت کولایدر (Collider)، انتظار میره که لینکلن فقط در ۶ اپیزود از فصل نهم سریال «مردگان متحرک» حضور داشته باشه و ً بعد از اون دیگه این شخصیت رو به چشم نمی بینیم. انگار شبکه AMC خود رو واسه رفتن لینکلن آماده کرده و با افزایش خیره کننده دستمزد نورمن ریدوس، انگار ایشون پس از جدایی لینکلن، به عنوان شخصیت اصلی داستان اجرای نقش کنه.
اینجوری در ادامه سریال «مردگان متحرک» شخصیت داریل دیکسون به شخصیت اصلی داستان تبدیل می شه.

این پایگاه خبری به چند و چون و ماجرای حذف شخصیت ریک گریمز از این سریال اشاره ای نکرده که به احتمال زاد هدف اون جلوگیری از اسپویل کردن داستان و چگونگی مرگ (ً) این شخصیت بوده.
در مورد دلیل تصمیم اندرو لینکلن واسه خارج شدن از این پروژه،  کولایدر فقط به این موضوع اشاره کرده که لینکلن فکر میکنه خلاقیت در این سریال واسه شخصیت ایشون به پایان رسیده و اینجوری تصمیم داره نقشای متفاوتی که متفاوت از شخصیت ریک باشه رو در فیلما یا سریالای دیگه بردوش بگیره.

هر چند سریال «مردگان متحرک» هنوزم طرفداران و تماشاگران بسیاری داره اما با دوران بالاترین درجه خود فاصله گرفته و هر فصل تماشاگر ریزش تماشاگران این سریال هستیم؛ طوری که فصل هشتم این سریال کمتری اندازه بیننده رو از زمان پخش اولین فصل تا حالا داشته.
اول فکر می شد که لورن کوهن که نقش مگی ری رو در سریال رو دوش داره این پروژه رو ترک می کنه تا نقش اصلی سریال «Whiskey Cavalier» در شبکه ABC رو دوش بگیره.
اما بعدا تایید شد که کوهن دستکم واسه ۶ اپیزود دیگه در جمع بازیگران سریال «مردگان متحرک» باقی می مونه.

این مطلب را هم بخوانید :   بازیگران مطرحی که برای یک نقش خاص جانشان را به خطر انداختند

هم اینکه به ادعای پایگاه خبری کولایدر، آینده کوهن هم در این سریال هنوز در هاله ای از ابهام قرار داره و بعید نیس که پس از پایان فصل نهم این سریال دیگه خبری از کوهن و لینکلن نباشه. هم اینکه فصل نهم این سریال اولین سال حضور شورانر جدید سریال میشه. بعد از فرانک دارابونت، گلن ماتزارا و اسکات گیمپل، نوبت به آنجلا کانگ رسیده که سرپرستی تیم نویسندگان سریال رو رو دوش داشته باشه. هر چند فصل هشتم سریال «مردگان متحرک» در ۱۵ آوریل تموم شد اما هنوز تاریخی رسمی واسه پخش فصل نهم اعلام نشده؛ هر چند انتظار میره که اپیزود اول فصل جدید این سریال در ماه اکتبر (مهر ماه) منتشر شه.

بهترین سریالای تلویزیونی خارجی واسه تماشا در ایام نوروز: شبکه AMC

آدمی در دنیای آخرالزمانی «مرده های متحرک» چند سال دووم میاره؟

۱۰ سریال ترسناک اما دیدنی که هیچ وقت نباید به تنهایی تماشا کنین

مردگان متحرک؛ «اسپایس»، مخدر جدیدی که افراد رو به زامبی بدل می کنه