اردیبهشت 29, 1403

جزییات جدید از سریال های «شهرزاد»، «ساخت ایران» و «گلشیفته ۲»

هفته دوم خرداد ماه ۹۷ به دلیل تلاقی تعطیلات ارتحال امام خمینی و شبای قدر دلیل شد تا پخش سه سریال شبکه خونگی محبوب این روزا به دلایلی به تعویق افتاده و مخاطبان پر و پا قرص این مجموعه های تلویزیونی خونگی رو واسه یه هفته در انتظار بذاره. از همه مهمتر، آخرین قسمت فصل سوم سریال شهرزاد که قرار بود ۱۴ خرداد ماه پخش شه، به تعویق افتاد. پخش سریال ساخت ایران ۲ و گلشیفته هم به زمان دیگری افتاد. جزییات بیشتر این سریالا رو امروز در سرویس هنری ما بخونین.

آخرین قسمت سریال شهرزاد هفته سوم خرداد ماه

عاقبت عشق شهرزاد با قباد و فرهاد که دست پخت بزرگ آقا دیوانسالار بود چه میشه؟ حسن فتحی، کارگردان صاحب سبک و موفق مجموعه های تلویزیونی در این درام شورانگیز، این هفته تکلیف رابطه رو پس از مدتا مشخص میکنه و میلیونا بیننده این سریال رو هفته سوم خرداد ماه در فصل سوم، با اتفاقات جالبی روبرو می کنه.

تولیدکنندگان این سریال تازگیا اعلام کردن که به دلیل تعطیلی این ایام به مناسبت رحلت امام خمینی(ره)، شهادت حضرت علی (علی) و قیام ۱۵ خرداد، پخش قسمت آخر این سریال به دوشنبه ۲۱ خرداد ماه افتاده. سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی و نویسندگی اون با همراهی نغمه ثمینی از سال ۹۴ وارد شبکه نمایش خونگی شد.

فصل اول این سریال در ۲۸ قسمت پخش شد و مورد استقبال بسیار زیاد مخاطبان قرار گرفت طوری که باعث شد تا مخاطبان بسیاری با شبکه نمایش خونگی آشتی کرده و بیننده ثابت این سریال شن. اما فصل دوم سریال دو سال بعد در سال ۹۶ و در ۱۵ قسمت پخش شد.
هرچند که به مانند فصل اول نتونست موفقیت آمیز باشه و جذب مخاطب کنه، اما مخاطبان ثابت خود رو نگهداشت و در آخر فصل سوم اونم از اواخر سال ۹۶ شروع شد و حالا پس از ۱۵ قسمت قراره که آخرین قسمت اون این هفته در شبکه نمایش خونگی پخش و سرنوشت این مثلث عاشقانه مشخص شه.

قسمت ششم سریال ساخت ایران ۲ هفته سوم خرداد ماه

قسمت ششم سریال پر طرفدار ساخت ایران ۲ به کارگردانی برزو خوب نژاد چهارشنبه ۲۳ خردادماه وارد بازار می‌شه. سریال ساخت ایران ۲ که پخش اون از فروردین ماه  ۹۷ شروع شد تا حالا با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده.
در این سریال پر سوپر استار، بازیگران صاحب نامی چون: امین حیایى، محسن کیایى، محمدرضا گلزار، سحر دولتشاهى، سارا بهرامى (برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر ۹۶) ،مهران احمدى ، امیرحسین رستمى، حسین امیدى به اجرای نقش می‌پردازند.

این مطلب را هم بخوانید :   چگونه مدرک تزریقات و پانسمان بگیریم؟ شرایط و ضوابط تاسیس مرکز تزریقات

داستان این  سریال درباره غلام جعفرزاده با بازی امین حیاییه که به همراهی دوستای خود در جستجوی فرزندیه که هیچوقت اونو ندیده. در هفته گذشته محمدرضا گلزار به همراه سینا سرلک یدونه آهنگ کجا برم رو همخوانی کردن که بخش‌هایی از اون منتشر شد.

چه خبر از سریال گلشیفته؟

 

 

علاوه بر سریال شهرزاد و ساخت ایران ۲، سریال گلشیفته هم که قرار بود بخش دیگری از ان در هفته دوم خرداد ماه پخش شه، به هفته سوم خرداد افتاد. قسمت یازدهم سریال شبکه نمایش خونگی گلشیفته روز چهارشنبه (۱۶ خردادماه) به دلیل تقارن با ایام عزاداری پخش نشد.
قراره پس از پایان تعطیلات و ایام عزاداری، پخش سریال شبکه نمایش خونگی گلشیفته طبق روال قبلی ادامه یابد و قسمت یازدهم این مجموعه روز چهارشنبه ۲۳ خرداد ماه پخش می شه.
این مجموعه به شکل طنز و با طعنه به نقش پررنگ فضای مجازی در زندگی امروز مردم، مسائل و مشکلات زنان در جامعه رو مورد بررسی قرار می‌دهد.

در خلاصه داستان این مجموعه که اومده: حبیب آقا علاقه‌ای نداره دخترش گلی که رتبه یه کنکور رو کسب کرده، واسه ادامه تحصیل به تهران بیاد. رئیس دانشگاه گلی که همسرش از مدیران وزارت ورزشه تلاش می‌کنه گلی رو در دانشگاه نگه داره اما این مسئله مشکلاتی بین اون و همسرش رو موجب می‌شه، از طرف دیگه امید مدال المپیک در رشته ووشو بانوان واسه حضور در مسابقات خارج از ایران با همسرش دچار رقابت‌هایی شده و داداش دختری که تازگیا تغییر جنسیت داده، می‌خواهد سهم ارث اونو از اون خود کنه.
این آدما که هر یک انگار مشکلات مشابه دارن طی ماجراهایی با هم برخورد می‌کنن و این شروع اتفاقات خنده‌داریه که رخ می‌دهد.

انتشار بخشای جدید از سریالای پر طرفدار خونگی در شب افتتاحیه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه میتونه از تعداد خریداران اون کم کنه.
اگه شمام تا کنون مخاطب سریالای شهرزاد، گلشیفته و ساخت ایران ۲ بودین، دیدگاه های خود رو درباره این سه سریال پر طرفدار در اختیار ما بذارین.

حتما ببینین: برنامه کامل پخش مستقیم ۶۴ بازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به وقت ایران