اردیبهشت 28, 1403

همه آنچیزی که درباره چاپخانه خوب باید حتما بدانید

درخواست شاسی یا پلکسی ۳۰x۳۰ برای عکس ها

روش ارسال سفارش

این هزینه شامل ارسال های شهرستان نمی باشد. از طرفی ارسال تا دفتر ترمینال و یا باربری نیز شامل این هزینه نمی باشد. ( به دلیل اینکه ارسال تا دفتر باربری و یا ترمینال دارای پروسه تحویل است و با ید در هر ساعتی از روز که سفارش آماده شد ارسال گردد شامل این هزینه نمیشود و باید با الوپیک ارسال گردد و هزینه پیک شهری نیز برای بسته پس کرایه میشود.)

تیشرت طرح یلدا – انار قلبی

هنگامی که شما به یکسری مشتری های جدید دست پیدا میکنید باید مشتریان خود را به مشتریان تکراری و وفادار تبدیل کنید. یک مشتری وفادار بهترین مدافع شماست. این فرصت ارزشمند را از دست ندهید و روی یک برنامه وفاداری مشتری سرمایه گذاری کنید.

زمان تحویل۱ تا ۱۰ عدد۱۱ تا ۵۰ عددتیراژ بالا

پاکت گلاسه 135 گرم

نوع چاپ : یکرو | دورو

امکان این محصول با فیلم سفید برای پوشش دادن سطح نقره ای آن مقدور می باشد.

سایزهای تیشرت : L-XL-XXL

سازمان مدرن و بروز به مخاطبین خود ارائه می دهید. چاپ سربرگ یک روش بازاریابی رسمی برای برای برقراری ارتباط با مشتریان و یا نمایندگان خودتان خواهد بود.
انتخاب سایز پاکت بیشتر باید براساس نیاز شما صورت بگیرد و متناسب با خدماتی که قرار است از آن پاکت بهره بگیرید انتخاب بشود.

لیست قیمت تیشرت سفید پنبه ای

اگر معلم ریاضی هستی، اگر المپیادی هستی، اگر از معادله فیثاغورث خوشت میاد، پس چرا این تیشرت بامزه رو سفارش نمیدی؟
ممکن است یک چیز معمولی و کوچک به نظر برسد اما اندازه پاکت نیز در ایجاد تأثیر و جلوه در ذهن مشتریان نقش بسیار مهمی می تواند داشته باشد. کمک گرفتن از متخصصان که سالها در کار چاپ هستند ، بهترین و ساده ترین گزینه برای سایز و سپس چاپ پاکت نامه خواهد بود.
کارت ویزیت پی وی سی ۷۶۰ میکرون متالیک به دلیل نوع کاغذ گران این محصول گرانترین سری محصول این مجموعه می باشد. همان گونه که از اسم این محصول مشخص است رنگ این ویزیت مشابه متال نقره ای رنگ است که می تواند با ترکیب کردن این رنگ با کد های رنگی کارت ویزیت های خارق العاده ای طراحی و تهیه نمود.
هزینه سربرگ و سرنسخه A5 تحریر 80 گرم :

انواع سایز های قابل چاپ پاکت تحریر ۸۰ گرم

پرچم های ایران متناسب با جنس پارچه یشان سیستم های چاپی متفاوتی دارند. ولی عموم این پرچم های ایران به صورت سابلیمیشن و یا حرارتی چاپ می شوند که ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارد.
در این مرحله ابتدا تصویر مورد نظر خودتان را در فتوشاپ باز بکنید و سپس با استفاده از دو نرم افزار Magic wand Tool یا دکمه میانبر (W) می توانید محیط اطراف تصویر خودتان را حذف بکنید. و یا اینکه می توانید با یک ابزار بسیار قوی انتخاب رنگ یعنی Coler Range که در نوار ابزار Select قرار دارد را انتخاب بکنید و با انتخاب برروی هر رنگی از تصویر رنگ مورد نظر انتخاب می شود با استفاده از دکمه Delete اون قسمت رنگ هایی را که انتخاب کردید حذف بکنید.

هزینه تیشرت مشکی پنبه ای با چاپ A4*

چاپ پاکت و سربرگ

کارت ویزیت سلفون مات طلاکوب دورگرد ۹x6

ما در این اینجا آموزش چاپ روی لیوان را به شما نشان می دهیم. شما کافی است با چندین روش ساده طرح خود را بر روی لیوان، سرامیک با ساده ترین و پیش پاافتاده ترین وسایل چاپ کنید.
قبل از اینکه به این نکته اشاره کنیم که کجای فنجان بهتر است چاپ شود باید اشاره کنیم که فضایی بین 17 سانت در دورتادور لیوان و 7.5 سانت از ارتفاع فنجان ها قابلیت چاپ دارند که شما بزرگواران می توانید متناسب با طرح و سلیقیتان از این فضای موجود برای چاپ روی فنجان استفاده کنید.

چاپ لیبل متالایز دور صاف

زمان تحویل چاپ روی تیشرت ملانژ

چاپ پازل A5 مستطیلی قابدار

ثبت سفارش آنلاین پازل چرمی

بروشور تحریر 80 گرم سایز گسترده A4

از ویژگی های بارز این کارت ویزیت امکان برجسته کردن قسمت های دلخواه کارت می باشد.

چاپ کارت ویزیت سلفون مات موضعی ۹x6 دورگرد

هزینه شاسی عکس ۱۰x۱۵ بر اساس ضخامت*

روش چاپ روی تیشرت سفید اسپان

زمان تحویل چاپ پرچم ایران

سایز بندی سویشرت ملانژ کلاه دار

جنس این نوع ماگ از سرامیک سفید براق و درخشنده می باشد و ویژگی های بارز این لیوان نیز مقاومت بسیار بالای این لیوان در برابر شسشتو و خط و خش می باشد.
چاپ لیبل سلفون متالایز در ما در قالب و ساختار زیر در اختیار مشتریان گرامی قرار داده می شود:
اهمیت لیبل های محصولات

نوع آموزش : به صورت متنی ، تصویری و ویدیویی
ابعاد فایل ارسالی برای چاپ : 28×20 سانتیمتر

توجه داشته باشید باید طرح برروی لیوان قرار بگیرد یعنی قسمت پرینت شده به قسمت بدنه لیوان قرار بگیرد. پس از فیکس کردن بر روی لیوان ابتدا و انتهای کاغذ را با چسب مخصوص حرارت به لیوان بچسبانید. به همین علت هست که ما طرحمون رو بصورت آینه ای پرینت باید پرینت بگیریم.

تیشرت بچگانه مشکی و سفید پنبه ای:

هزینه و قیمت کارت ویزیت لمینت براق طرح موج :

لیست قیمت لیوان دسته قلبی رنگی

پس از حذف پس زمینه شما یک لایه در زیر لایه تصویر خودتان ایجاد بکنید و برای این کار کافی است در قسمت پایین سمت راست برروی گزینه Create a new layer بزنید و یک لایه جدیدی را ایجاد بکنید و این لایه جدید یک رنگ سفید و یا هر رنگی که دوست داشتید با استفاده از ابزار Paint Bucket Tool یا با استفاده از دکمه میانبر (G) رنگی که تمایل دارید را برروی پس زمینه خود ایجاد بکنید. هر رنگی که در پالت رنگی شما در نرم افزار فتوشاپ باشد و شما برروی تصویر بچکانید باعث رنگی شدن تصویر پس زمینه شما می شود.

فایل یووی (برجسته) پشت کارت ویزیت

برند سازی قوی و قدرتمند

چاپ لیبل سلفون براق برش دایره ای

چاپ کارت ویزیت پی وی سی روی کاغذ پی وی سی ۵۰۰ میکرون پرطرفدار ترین و پرفروش ترین کارت ویزیت در خانواده سری پی وی سی می باشد. همین استقبال بیشتر از این محصول باعث شده که فرم فوری ۳ روزکاری این محصول راه اندازی شود و امکان ثبت سفارش این محصول در حداقل تیراژ ۵۰۰ عدد فراهم می باشد.
مشخصات کلی تیشرت سفید اسپان

مشخصات کلی سویشرت هودی ملانژ

انواع و اقسام لیبل شیشه ای

رنگ های ریشه موجود پرچم تشریفات ریشه دار
از ویژگی های بارز این کارت ویزیت چاپ طلاکوب زیر روکش لمینت روی کارت می باشد.
لیبل شیشه ای دورصاف

برای چاپ بروشور ابتدا طرح برروی کاغذ های استاندارد و به صورت گسترده انجام میشود و پس از چاپ مراحل تاکنی روی آن انجام میشود، از این روی چاپ بروشور گلاسه ۱۳۵ گرم برروی سایز های گسترده استاندارد A5 و A4 و A3 انجام میشود و کلیه هزینه های ذکر شده در جداول پایین شامل کلیه هزینه های چاپ ، برش ، تاکنی و بسته بندی می باشد.
روش ششم: چینش بادکنک
چاپ بروشور روی گلاسه ۱۳۵ گرم به صورت افست فول رنگی و با بالاترین کیفیت و به صورت عمومی انجام میشود و کلیه خدمات تاکنی در این مرکز توسط ماشین های تمام اتوماتیک انجام میشود.

هزینه ۱۰۰۰ عدد سربرگ تحریر ۱۰۰ گرم +A*

انجام امور چاپی