اردیبهشت 8, 1403

پنل اس ام اس

یکی از تجربه‌های خوب آدم‌ها در زمان خرید کردن، رفتار خوب فروشنده و خدمات پس از فروش اوست. این حس خوب برای هر کسب و کاری اعتبار است و باعث می‌شود مشتری از خرید لذت ببرد.

در دنیای دیجیتال هم همین‌طور است. مثلا زمانی که کسب و کارها به دنبال خرید یک پنل اس ام اس خوب برای ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه هستند، نحوه عملکرد سامانه‌های پیامکی در تصمیم‌گیری آنها بسیار تاثیرگذار است. بسیار مهم است که سامانه پیامکی امکانات کامل داشته باشد.

پیامک تبلیغاتی

بازاریابی پیامکی یکی از مهمترین و موثرترین روش‌های بازاریابی است. استفاده از پنل اس ام اس تبلیغاتی، باعث افزایش سرسام‌آور فروش شما می‌شود زیرا این روزها همه به موبایل دسترسی دارند و دریافت اس ام اس هم نیازی به اینترنت ندارد. در نتیجه بیشتر مخاطبان شما اس ام اس تبلیغاتی شما را می‌بینند. درست است که استفاده نا‌درست از این ابزار فوق‌العاده، باعث شده است که عموم دیدگاه‌ها نسبت به آن منفی باشد اما اگر از راه درست و اصولی آن انجام شود تاثیر فوق‌العاده‌ای بر دیده شدن کسب و کارها می‌گذارد.

 ارسال پیامک تبلیغاتی

حالا که با مزایای شگفت‌انگیز پیامک تبلیغاتی آشنا شدید وقت آن رسیده است تا یک خبر بد به شما بدهم. فرستادن پیامک تبلیغاتی انبوه آنقدرها هم که به نظر می‌رسد ساده نیست!

به هر سامانه پیامکی که انتخاب کردید، دقت کنید؛ حتما حتما باید این 4 ویژگی را داشته باشد:

پشتیبانی:

یکی از مهم ترین فاکتورهای انتخاب یک سامانه پیامکی نحوه پشتیبانی آن است. وجود تیم پشتیبانی مسلط و در دسترس استفاده از خدمات را برای کاربران راحت می‌کند. زیرا پیامک تبلیغاتی نوعی از بازاریابی است که می‌تواند در هر ساعتی از روز انجام شود و کاربران در هر لحظه ممکن است با سوالی مواجه شوند. به همین دلیل داشتن پشتیبانی 24 ساعته یکی از مهمترین معیارها برای انتخاب یک سامانه پیامک تبلیغاتی است.

این مطلب را هم بخوانید :   روش های کسب رضایت مشتری برای کسب و کارها

سهولت استفاده:

 یک پنل ارسال پیامک زمانی بهترین است که کار کردن با آن راحت باشد. شما که قرار نیست بین انبوهی از دکمه‌ها و ابزارها سرگردان باشید. همچنین نباید برای دسترسی به پنل خود دچار سختی بشوید. سامانه های تحت وب پایدارتر و کاراتر از دیگر سامانه ها هستند.

سامانه های تحت ویندوزی که برای ارسال پیامک از اینترنت استفاده می کنند، مشکلاتی دارند که بزرگترین آن ها محدود شدن به یک کامپیوتر خاص است .بهترین سامانه پیامک تبلیغاتی آن است که به صورت آنلاین در اختیار شما قرار بگیرد تا نیازی نباشد برنامه را روی کامپیوتر خود نصب کنید.

به روزرسانی سامانه:

شماره موبایل‌های یک سامانه پیامکی باید به صورت مداوم به روزرسانی شود و این به‌روز رسانی هم کاری پرهزینه است. به همین دلیل سامانهها دارای مدت مشخصی برای استفاده هستند. یک سامانه پیامکی که پنل اس ام اس خود را با یکبار پرداخت به صورت دائمی در اختیار کاربران قرار می دهد قطعاً قصد به روز رسانی آن را ندارد. در زمان خرید پنل اس ام اس حتما از آپدیت شدن آن اطمینان حاصل کنید.