اردیبهشت 28, 1403

کمپرسورهای دنتی شاین چگونه به دندانپزشکان در استرالیا کمک می کنند؟

 

 

کمپرسورهای دنتی شاین چگونه به دندانپزشکان در استرالیا کمک می کنند؟

دندانپزشکان در همه جا به هوای فشرده نیاز دارند که 100% خشک، تمیز و استریل باشد. با روی آوردن به محصولات دندانپزشکی دنتی شاین، شما یک قدم به ایجاد محیط استریل کامل مورد نیاز برای تمام درمان‌ها و جراحی‌های دندانی خود نزدیک‌تر شده‌اید.

دنتی شاین به عنوان یک نام تجاری، بر توسعه محصولات مرتبط با دندانپزشکی عالی مانند کمپرسورهای بی صدا و سیستم های مکش تمرکز می کند که هیچ کدام به روغن نیاز ندارند. دنتی شاین از منابع خود برای ایجاد بهترین ماشین آلات و لوازم جانبی ممکن برای دندانپزشکان در سراسر جهان استفاده می کند. چرا یک صندلی دندانپزشکی ضروری است

در نتیجه کمپرسورهای دنتی شاین عبارتند از:

  • کارآمد و ایمن برای بیماران
  • ساکت
  • کارکنان دندانپزشکی و بیمار پسند
  • بدون روغن، بدون چربی
  • مجهز به سیستم خشک که مولکول های آب را در هوای فشرده حذف می کند
  • به دلیل عدم وجود روغن در محفظه های فشرده سازی، بدون نیاز به تعمیر و نگهداری

از آنجایی که کمپرسورهای دندانی دنتی شاین فاقد روغن و رطوبت هستند، هوای فشرده و دستگاه بهداشتی تر هستند. هیچ بخار مضر روغن در محل نگهداری و در معرض مولکول های هوا قرار نمی گیرد. از سوی دیگر، از آنجایی که هوای فشرده کاملا خشک است، باکتری ها نمی توانند رشد کنند و هوا (و ظرف) را استریل نگه می دارند.

از آنجایی که کیفیت هوای کمپرسورهای دندانی دنتی شاین بسیار بالا است، بیماران شما از بلع ناخودآگاه میکروارگانیسم های مضر در امان هستند و سایر تجهیزات گران قیمت شما بدون توجه به استفاده روزانه، طول عمر بیشتری خواهند داشت.

هر کمپرسور دنتی شاین با توجه به جزئیات در دفتر مرکزی دنتی شاین در پارما، ایتالیا ساخته شده است. پس از ساخت، هر کمپرسور دنتی شاین قبل از ارسال به مطب شما در استرالیا از نظر عملکرد و ایمنی آزمایش می شود.

اگرچه تک تک محصولات دندانپزشکی دنتی شاین، مانند کمپرسورهای آنها، انتخاب مناسبی است، اما انتخاب مدل فشرده سازی هوای دندانی دنتی شاین با اندازه مناسب برای مطب خود بسیار حیاتی است.

این مطلب را هم بخوانید :   سی‌پی در بازی Call of Duty: Mobile

کدام کمپرسورهای دندانی دنتی شاین را برای کلینیک خود انتخاب کنم؟

ظرفیت هوا به میزان حجم هوای کمپرسور دنتی شاین شما در یک زمان معین اشاره دارد و به عنوان چرخه کاری نامیده می شود. این در CFM (فوت مکعب در دقیقه) اندازه گیری می شود. شما به یک کمپرسور دنتی شاین نیاز دارید که حجم بیشتری از حداقل نیاز ابزارهای دندانپزشکی شما تولید کند.

به عنوان مثال، ابزارهای دستی ممکن است از چرخه کاری 25% استفاده کنند، اما اگر در حال انجام یک جراحی پیچیده هستید، ممکن است نیاز به افزایش نیاز CFM داشته باشید. تیم کمپرسور دنتی شاین می تواند به شما در تعیین مناسب ترین مدل دنتی شاین بر اساس اندازه کلینیک و تعداد صندلی هایی که در حال کار هستید کمک کند.

برای یک صندلی: کمپرسور Cattani AC100
برای 2-3 صندلی: کمپرسور Cattani AC200/ Cattani K200
تا 4 صندلی: کمپرسور Cattani AC300
تمامی محصولات دنتی شاین دارای ضمانت نامه ای هستند که تعمیرات و قطعات را تا 7 سال پوشش می دهد که اعتماد شرکت را به محصولات آنها تقویت می کند.

 

خرید کمپرسور کاتانی با اطمینان

تجارت خانوادگی، کمپرسورهای دنتی شاین تقریباً دو دهه است که به صورت آنلاین فعالیت می کند و تجهیزات و لوازم مورد نیاز دندانپزشکان استرالیایی مانند کمپرسورهای دندانی دنتی شاین را فراهم می کند. ما درک می کنیم که وقتی صحبت از ساختن یک مطب دندانپزشکی معتبر می شود، به ابزارهای مناسب برای انجام کار نیاز دارید زیرا بیماران شما روی شما حساب می کنند.

منبع :

https://webmastertabriz.ir/چرا-یک-صندلی-دندانپزشکی-ضروری-است/