پایان نامه مدیریت درباره : سازمان همکاری اسلامی

دانلود پایان نامه

گاه‌ها………………………….. 39
2-8 مفهوم حلال در صنعت حمل و نقل……………………………………………………………… 39
2-8-1 استفتائات مراجع تقلید در مورد حمل و نقل عمومی……………………………….. 41
2-8-1-1 استفتائات مقام معظم رهبری در مورد حمل و نقل عمومی……………………… 41
2-8-1-2 استفتائات آیت‌الله سیستانی در مورد حمل و نقل عمومی……………………….. 41
2-9 مفهوم حلال در صنعت غذا و نوشابه…………………………………………………………….. 42
2-9-1 قانون حلال در کشورهای مختلف………………………………………………….. 45
2-9-2 استانداردهای حلال و صدور مجوز…………………………………………………. 47
2-9-2-1 استانداردهای حلال……………………………………………………………… 47
2-9-2-2 مجوز حلال……………………………………………………………………… 49
2-9-2-3 بررسی و تأیید…………………………………………………………………… 50
2-9-3 استفتائات مراجع تقلید در مورد غذا و نوشیدنی حلال ……………………………. 50
2-9-3-1 استفتائات آیت‌الله مکارم شیرازی در مورد غذا و نوشیدنی حلال……………….. 50
2-9-3-2 استفتائات آیت‌الله سیستانی در مورد غذا و نوشیدنی حلال ……………………. 51
2-10 مفهوم حلال در جاذبه‌ها و رویدادهای گردشگری…………………………………………….. 52
2-10-1 رقص……………………………………………………………………………… 52
2-10-1-1 استفتائات مقام معظم رهبری در مورد رقص………………………………….. 52
2-10-1-2 استفتائات آیت‌الله سیستانی در مورد رقص……………………………………. 54
2-10-1-3 استفتائات آیت‌الله مکارم شیرازی در مورد رقص………………………………. 55
2-10-2 قمار……………………………………………………………………………….. 57
2-10-2-1 استفتائات مقام معظم رهبری در مورد قمار…………………………………… 57
2-10-2-2 استفتائات آیت‌الله سیستانی در مورد قمار…………………………………….. 58
2-10-2-3 استفتائات آیت‌الله مکارم شیرازی در مورد قمار……………………………….. 59
2-10-3 ورزش…………………………………………………………………………….. 61
2-10-3-1 استفتائات آیت‌الله سیستانی در مورد ورزش…………………………………… 61
2-10-4 موسیقی…………………………………………………………………………… 62
2-10-4-1 استفتائات مقام معظم رهبری در مورد موسیقی……………………………….. 62
2-10-5 مسابقات…………………………………………………………………………… 67
2-10-5-1 استفتائات آیت‌الله سیستانی در مورد مسابقات…………………………………. 67
2-11 کشورهای موفق در توسعه گردشگری حلال……………………………………….. 68
2-11-1 مالزی……………………………………………………………………………. 68
2-11-2 ترکیه……………………………………………………………………………. 70
2-11-2-1 تسهیلات اقامتی ترکیه………………………………………………………. 71
2-11-2-2 تسهیلات کنار دریای ترکیه…………………………………………………. 72
2-11-2-3 تسهیلات چشمه‌های آب معدنی ترکیه……………………………………… 72
2-11-3 امارات متحده عربی…………………………………………………………….. 73
2-11-4 سنگاپور…………………………………………………………………………. 74
2-11-5 عربستان سعودی……………………………………………………………….. 75
2-12 پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………. 76
2-13 مدل توصیفی پیشنهادی اولیه………………………………………………………………. 77
2-14 خلاصه فصل دوم……………………………………………………………………………. 78
فصل سوم: روش پژوهش
مقدمه………………………………………………………………………………………………. 81
3-1 روش پژوهش…………………………………………………………………………………. 81
3-2 جامعه پژوهش………………………………………………………………………………… 81
3-3 قلمرو زمانی…………………………………………………………………………………… 82
3-4 قلمرو مکانی………………………………………………………………………………….. 82
3-5 تعیین حجم نمونه آماری و روش نمونه‌گیری………………………………………………….82
3-6 روش و ابزار گردآوری اطلاعات……………………………………………………………….. 83
3-7 پرسشنامه…………………………………………………………………………………….. 83
3-7-1 روایی پرسشنامه…………………………………………………………………. 84
3-7-2 پایایی پرسشنامه………………………………………………………………… 85
3-7-3 مقیاس پرسشنامه……………………………………………………………….. 86
3-8 روش تجزیه و تحلیل داده‌ها…………………………………………………………………. 86
3-8-1 آمار توصیفی……………………………………………………………………. 87
3-8-2 تحلیل داده‌ها…………………………………………………………………… 87
3-9 خلاصه فصل سوم…………………………………………………………………………… 89
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها
مقدمه……………………………………………………………………………………………. 92
4-1 یافته‌های مربوط به پرسشنامه خبرگان……………………………………………………. 92
4-1-1 یافته‌های توصیفی جمعیت‌شناختی مربوط به پرسشنامه خبرگان …………… 92
4-1-2 تحلیل داده‌های مربوط به سؤالات پرسشنامه‌ی خبرگان ………………………94
4-1-2-1 آزمون دوجمله‌ای مربوط به پرسشنامه‌ی خبرگان…………………………. 94
4-1-2-2 آزمون فریدمن یا رتبه‌بندی میانگین مربوط به پرسشنامه‌ی خبرگان……… 98
4-2 یافته‌های مربوط به پرسشنامه گردشگران…………………………………………………. 104
4-2-1 یافته‌های توصیفی جمعیت‌شناختی مربوط به پرس
شنامه گردشگران………… 104
4-2-2 تحلیل داده‌های مربوط به پرسش‌های پرسشنامه‌ی گردشگران………………………… 107
4-2-2-1 آزمون T مربوط به پرسشنامه گردشگران……………………………….. 107
4-2-2-2 آزمون فریدمن مربوط به پرسشنامه گردشگران…………………………. 110
4-3 خلاصه فصل چهارم……………………………………………………………………… 115
فصل پنجم: بحث و نتیجه‌گیری
مقدمه………………………………………………………………………………………… 119
5-1 بحث و نتیجه‌گیری………………………………………………………………………119
5-2 پیشنهادات و راهکارهای کاربردی……………………………………………………… 124
5-3 محدودیت‌های پژوهش………………………………………………………………… 125
5-4 پیشنهادات به سایر محققین…………………………………………………………… 126
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (2-1): تعاریف گردشگری اسلامی ارائه شده توسط هندرسون …………………………………… 18
جدول (2-2): ده کشور نخست جهان در جذب گردشگران مسلمان …………………………………… 21
جدول (2-3): مثال‌هایی از استانداردها و اصول جهانی حلال …………………………………………. 47
جدول (3-1) بررسی پایایی پرسشنامه خبرگان ………………………………………………………… 85
جدول (3-2) بررسی پایایی پرسشنامه گردشگران …………………………………………………….. 86
جدول (4-1) آزمون دوجمله‌ای مربوط به پرسشنامه‌ی خبرگان…………………………………………. 95
جدول (4-2) کیفیت انجام آزمون فریدمن مربوط به پرسشنامه خبرگان ………………………………. 98
جدول (4-3) آزمون فریدمن مربوط به پرسشنامه خبرگان………………………………………………. 98

دانلود پایان نامه
برای دانلود متن کامل پایان نامه ، مقاله ، تحقیق ، پروژه ، پروپوزال ،سمینار مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری در موضوعات مختلف با فرمت ورد می توانید به سایت  77u.ir  مراجعه نمایید
رشته مدیریت همه موضوعات و گرایش ها : صنعتی ، دولتی ، MBA ، مالی ، بازاریابی (تبلیغات – برند – مصرف کننده -مشتری ،نظام کیفیت فراگیر ، بازرگانی بین الملل ، صادرات و واردات ، اجرایی ، کارآفرینی ، بیمه ، تحول ، فناوری اطلاعات ، مدیریت دانش ،استراتژیک ، سیستم های اطلاعاتی ، مدیریت منابع انسانی و افزایش بهره وری کارکنان سازمان

مطلب مشابه :  پایان نامه ارشد رایگان مدیریت :شرکت بیمه ایران

در این سایت مجموعه بسیار بزرگی از مقالات و پایان نامه ها با منابع و ماخذ کامل درج شده که قسمتی از آنها به صورت رایگان و بقیه برای فروش و دانلود درج شده اند

جدول (4-4) رتبه بندی میانگین ها، مرتب شده بر اساس رتبه (بیشترین به کمترین) ……………….. 100
جدول (4-5) کیفیت انجام آزمون تعقیبی فریدمن اول مربوط به پرسشنامه خبرگان………………….. 102
جدول (4-6) آزمون تعقیبی فریدمن اول مربوط به پرسشنامه خبرگان ……………………………… 102
جدول (4-7) کیفیت انجام آزمون تعقیبی فریدمن دوم مربوط به پرسشنامه خبرگان ………………… 102
جدول (4-8) آزمون تعقیبی فریدمن دوم مربوط به پرسشنامه خبرگان ……………………………… 103
جدول (4-9) گروه‌بندی مؤلفه‌های مربوط به پرسشنامه خبرگان به ترتیب اولویت ………………….. 103
جدول (4-10) آزمون‌ T مربوط به پرسشنامه گردشگران ……………………………………………… 107
جدول (4-11) آزمون T مرتب شده بر اساس آماره T مربوط به پرسشنامه گردشگران………………… 108

جدول (4-12) کیفیت انجام آزمون فریدمن مربوط به پرسشنامه گردشگران …………………………. 110
جدول (4-13) آزمون فریدمن مربوط به پرسشنامه گردشگران ……………………………………….. 110
جدول (4-14) آزمون فریدمن با سؤالات مرتب شده مربوط به پرسشنامه گردشگران ……………………. 111
جدول (4-15) کیفیت انجام آزمون تعقیبی فریدمن اول مربوط به پرسشنامه گردشگران ……………….. 112
جدول (4-16) آزمون تعقیبی فریدمن اول مربوط به پرسشنامه گردشگران………………………………. 112
جدول (4-17) کیفیت انجام آزمون تعقیبی فریدمن دوم مربوط به پرسشنامه گردشگران……………….. 112
جدول (4-18) آزمون تعقیبی فریدمن دوم مربوط به پرسشنامه گردشگران …………………………….. 113

 
 
جدول (4-19) کیفیت انجام آزمون تعقیبی فریدمن سوم مربوط به پرسشنامه گردشگران ……………… 113
جدول (4-20) آزمون تعقیبی فریدمن سوم مربوط به پرسشنامه گردشگران ……………………………. 113
جدول (4-21) کیفیت انجام آزمون تعقیبی فریدمن چهارم مربوط به پرسشنامه گردشگران ……………. 113
جدول (4-22) آزمون تعقیبی فریدمن چهارم مربوط به پرسشنامه گردشگران ……………………………114
جدول (4-23)کیفیت انجام آزمون تعقیبی فریدمن پنجم مربوط به پرسشنامه گردشگران ……………… 114
جدول (4-24) آزمون تعقیبی فریدمن پنجم مربوط به پرسشنامه گردشگران …………………………… 114
جدول (4-25) اولویت‌بندی سؤالات بر اساس آزمون‌های تعقیبی فریدمن مربوط به پرسشنامه گردشگران………. 115
جدول (5-1) مؤلفه‌های گردشگری حلال در بخش عرضه به ترتیب اولویت………………………………. 122
جدول (5-2) مؤلفه‌های بااهمیت گردشگری حلال از نظر گردشگران ورودی مسلمان به ترتیب اهمیت … 123
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار (2-1): تعداد گردشگران ورودی و میزان درآمد حاصل از گردشگری در کشورهای سازمان همکاری اسلامی …………22
نمودار (2-2): ده کشور اول سازمان همکاری اسلامی از لحاظ تعداد گردشگران ورودی (2011) …………………………… 23
نمودار (2-3) ده کشور اول سازمان همکاری اسلامی از لحاظ میزان درآمد گردشگری (میلیون دلار) ………………………. 24
نمودار(2-4): میزان درآمدهای گردشگری به ازای هر گردشگر ورودی در کشورهای عضو همکاری اسلامی در سال 2011…. 25
نمودار (2-5): میزان هزینه‌کرد گردشگران مسلمان در مقایسه با گردشگران آمریکا، فرانسه و چین…………………………. 27
نمودار (4-1) وضعیت نمونه خبرگان بر اساس جنسیت………………………………………………………………………. 92
نمودار (4-2) وضعیت نمونه‌ی خبرگان بر اساس تحصیلات ……………………………………………………………………93
نمودار (4-3) وضعیت نمونه‌ی خبرگان بر اساس سن ………………………………………………………………………… 93
نمودار (4-4) وضعیت نمونه‌ی خبرگان بر اساس تخصص ……………………………………………………………………. 94
نمودار (4-5) وضعیت نمونه گردشگران بر اساس جنسیت…………………………………………………………………… 105
نمودار (4-6) وضعیت نمونه گردشگران بر اساس تحصیلات ………………………………………………………………… 105
نمودار (4-7) وضعیت نمونه گردشگران بر اساس سن ………………………………………………………………………. 106
نمودار (4-8) وضعیت نمونه گردشگران بر اساس ملیت……………………………………………………………………… 106
فهرست شکل‌ها
عنوان صفحه
شکل (1-1): مدل بازیگران اصلی صنعت گردشگری ……………………………………………………………… 6
شکل (1-2): مراحل کلی انجام پژوهش ……………………………………………………………………………. 10
شکل (2-1) مدل بازیگران اصلی صنعت جهانی گردشگری

مطلب مشابه :  مقاله رایگان دربارهشرکت ایران خودرو

Author: 90

دیدگاهتان را بنویسید