اردیبهشت 20, 1403

دوربین حرفه ای

دوربین حرفه ای

 

حال چگونه بهترین دوربین را انتخاب می کنید؟ بدون شک کانن و نیکون محبوب ترین برندهای دوربین هستند. دوربین جهانی انتخاب شده توسط مشهورترین عکاسان و DJ Center، چه به نسبت قیمت و ویژگی های Nikon D850، یا سایر عکاسان و کسانی که با دوربین های بیشتری کار می کنند، مطمئناً اولین دوربینی خواهد بود که این دوربین و طرفداران Canon 1DX را دریافت می کند. مارک سوم خواهد رفت. اما این انتخاب برای همه مناسب نیست.

همچنین تعدادی دوربین با ویژگی‌های منحصربه‌فرد وجود دارد که دو نمونه از آن‌ها در لیست فعلی نمایش داده می‌شوند. اما اگر هیچ یک از موارد بالا جوابگوی نیاز شما نیست و به دنبال محصولی مناسب برای سفر و ماجراجویی هستید، ما دوربین های ضدآب را پیشنهاد می کنیم.

 

با دوربین عکاسی حرفه ای های بدون آینه با کیفیت بالا، ممکن است از خود بپرسید که آیا دوربین DSLR انتخاب مناسبی است یا خیر. تفاوت اصلی این دو دوربین این است که دوربین های DSLR از آینه هایی استفاده می کنند که در این دوربین ها وجود ندارد و منظره یاب اپتیکال با منظره یاب الکترونیکی یا EVF جایگزین شده است. اینها وزن و اندازه دوربین های بدون آینه را تا حد زیادی کاهش داده اند.

از آنجایی که در سال های گذشته تعداد کمتری از این دوربین ها وجود داشت و تعداد محدودی از شرکت ها دوربین های بدون آینه تولید می کردند، امروزه شاهد هستیم که اکثر سازندگان به تولید دوربین های بدون آینه نیز روی آورده اند و در کنار دوربین های DSLR آنها نیز به تولید دوربین های بدون آینه روی آورده اند، اما دلایل متعددی برای انتخاب DSLR وجود دارد. . یکی از آنها هزینه کمتر خرید دوربین با منظره یاب اپتیکال می باشد، یکی دیگر از دلایل انتخاب این دوربین ها لنزهای حرفه ای با فواصل کانونی زیاد و قابلیت فوکوس خودکار قوی است که در حال حاضر در دسترس عموم قرار گرفته است.لنزهای دوربین های بدون آینه. با این امکانات وجود ندارد.

عکاسی از دیرباز جایگاه ویژه ای در جامعه داشته و اغلب برای ثبت خاطرات استفاده می شود. به تدریج سوژه های عکس گرفته شده از حافظه فراتر رفتند. در نتیجه عکاسی در زمینه‌های مختلفی مانند ثبت رویدادهای اجتماعی، ثبت زیبایی‌های طبیعت، ورزش و مواردی از این دست مورد استفاده قرار گرفته است.

امروزه نیز که این هنر طرفداران زیادی دارد، دوربین ها گسترش و تنوع زیادی پیدا کرده اند و با توجه به گسترش تکنولوژی روز، شرکت های مطرحی به تولید دوربین می پردازند. تا بتوانید دوربین های مناسب منزل، مناسب برای آماتورها و علاقه مندان به یادگیری عکاسی را در کنار دوربین های حرفه ای و موثر در بازار مشاهده کنید.

این مطلب را هم بخوانید :   زیر پوست جزیره کیش

همچنین تعدادی دوربین با ویژگی‌های منحصربه‌فرد وجود دارد که دو نمونه از آن‌ها در لیست فعلی نمایش داده می‌شوند. اما اگر هیچ یک از موارد بالا جوابگوی نیاز شما نیست و به دنبال محصولی مناسب برای سفر و ماجراجویی هستید، ما دوربین های ضدآب را پیشنهاد می کنیم.

نگاهی به بهترین دوربین های 2020

  • 1. نیکون Z6
  • 2. Fujifilm X-T30
  • Sony Alfa A7 III
  • 4. نیکون D850
  • 5. نیکون Z50
  • 6. Olympus OM-D E-M10 Mark III
  • Canon EOS Rebel SL3/EOS 250D
  • 8. Panasonic Lumix ZS200 / TZ200
  • 9. Panasonic Lumix G95 / G90
  • 10. Olympus Tough TG-6 digikala.com

Canon EOS Rebel SL3/250D یک محصول عالی برای مبتدیان است و ویژگی های ضبط جالبی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این مدل با قیمت 649 دلار، کمی گرانتر از سایر استارت ها است، اما ویژگی های عکاسی پیشرفته ای را برای عکاسان ارائه می دهد. در همین راستا قابل ذکر است که سنسور 24 مگاپیکسلی این دوربین قادر به ثبت تصاویر باکیفیت است. علاوه بر این، پاسخ سریع، نمای زنده فوکوس خودکار، صفحه نمایش لمسی و عکاسی چند زاویه ای همگی دست به دست هم داده اند و Canon EOS Rebel SL3/250D را به یکی از بهترین دوربین های حرفه ای در سال 2019 تبدیل کرده است.

دوربین های DSLR می توانند انتخاب خوبی برای کسانی باشند که به تازگی عکاسی را شروع کرده اند. دوربین نیکون D3500 یکی از بهترین دوربین ها است. اگرچه این دوربین دارای صفحه نمایش غیر لمسی ثابت و بدون فوکوس خودکار هیبریدی است و ویدیوی 4K ضبط نمی کند، اما باید بگوییم که سنسور 24 مگاپیکسلی آن مانند یک دوربین قادر به ثبت تصاویر باکیفیت است.بهترین دوربین خانگی. همچنین تشخیص فاز در این دوربین به خوبی انجام شده و به طور کلی استفاده از آن آسان است. با این حال، این ویژگی ها دست به دست هم داده اند تا این دوربین به یکی از بهترین دوربین های حرفه ای 2019 برای مبتدیان و همچنین برای دوربین هایی با لنزهای قابل تعویض تبدیل شود.

اگر می خواهید یک عکاس حرفه ای شوید، دوربینی با لنزهای DSLR قابل تعویض یا بدون آینه انتخاب خوبی خواهد بود. اما اگر قصد دارید از دوربین فقط برای ثبت خاطرات خود استفاده کنید، یک دوربین کامپکت ممکن است انتخاب بهتری باشد. به خصوص اگر زیاد سفر می کنید. اگرچه سنسور این نوع دوربین ها کوچک است اما دوربین پاناسونیک است